- Uw winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen | Naar bestellen |
Klantenservice
Veelgestelde vragen
- Hoeveel bezorgkosten betaal ik?
- Zijn de prijzen op BoxvolBloemen.nl in- of exclusief btw?
- Hoe wordt mijn Box bezorgd?
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen na het bestellen?
- Krijg ik een bericht nadat het door mij bestelde Box is bezorgd?
- Ziet de afgeleverde Box er exact hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van BoxvolBoemen.n
- Welke garanties geeft BoxvolBloemen op de Boxen?
- Hoe snel wordt mijn box geleverd?
- Wat zijn jullie pick-up points?
Hoeveel bezorgkosten betaal ik?
De bezorgkosten voor een BoxvolBloemen box zijn EUR 9,95 per bestelde box. Deze kosten bestaan uit: bezorging per post en eventuele herlevering in het geval er iets mis is met je box. Waarom rekenen we bezorgkosten per box? Gratis verzending bestaat niet en ook aan de pakketbezorgers willen wij een eerlijke prijs betalen voor de werkzaamheden die zij verrichten. Meerdere boxen betekent simpelweg meer werk. Vandaar dat we voor elke extra box ook weer verzendkosten rekenen. Onlangs hebben wij, naar aanleiding van gewijzigde tarieven van onze bezorgdienst, de bezorgkosten aangepast.
Zijn de prijzen op BoxvolBloemen.nl in- of exclusief btw?
Alle prijzen op BoxvolBloemen.nl zijn inclusief btw.
Hoe wordt mijn Box bezorgd?
De producten van BoxvolBloemen bestaan altijd uit verse planten. Om de kwaliteit te kunnen garanderen, kopen wij zelf de planten direct bij de kwekers in. Wij stellen je box samen en vanuit onze werkplek wordt je Box dan verzonden met de pakketservice van Red je Pakketje die een verzamelpunt hebben bij ons in de buurt en daarmee dus voor BoxvolBloemen een ‘groene’ keuze is.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen na het bestellen?
Na het plaatsen van je bestelling kun je uitsluitend nog wijzigingen doorgeven die geen invloed hebben op het totaal te betalen of reeds betaalde bedrag en op voorwaarde dat jouw bestelling nog niet verwerkt is. Indien een wijziging niet meer verwerkt kan worden krijg je daar (tijdens kantooruren, maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 18.00 uur) zo snel mogelijk bericht over. Wijzigingen kunnen per e-mail, info@boxvolbloemen.nl worden doorgegeven. Vermeld a.u.b. altijd je ordernummer, zodat wij je bestelling kunnen opzoeken.
Krijg ik een bericht nadat het door mij bestelde Box is bezorgd?
Onze Boxen worden vervoerd door Red Je Pakketje. Via deze vervoerders zorgen wij ervoor dat je op de hoogte gehouden wordt van de bezorgingen. Heb je specifieke vragen over een levering, stuur dan aub een kort mailtje met je vraag naar info@boxvolbloemen.nl.
Ziet de afgeleverde Box er exact hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van BoxvolBoemen.n
Planten zijn natuur- en seizoensproducten. Wij stellen de Boxen samen aan de hand van de planten die kwekers op dat moment kunnen leveren. Uiteraard zeggen de foto’s op onze website wel iets over inhoud van de Box die je van ons mag verwachten. We zorgen altijd voor een goed samengestelde box vol met planten van hoogwaardige kwaliteit.
Welke garanties geeft BoxvolBloemen op de Boxen?
BoxvolBloemen vindt kwaliteit belangrijk. Het is daarbij van belang dat je de planten goed verzorgt. Om die reden vind je bij je bestelling ook een overzicht van hoe je de planten in je box het beste kunt verzorgen. Planten zijn nu eenmaal levende producten en hebben wat liefde en aandacht nodig. Elke aanspraak op garantie komt te vervallen indien het geleverde voor andere doelen is gebruikt of op andere wijze is behandeld dan normaliter gebruikelijk is. Uiteraard kun je bij ons terecht voor vragen en tips.
Hoe snel wordt mijn box geleverd?
Wij kopen en paar maal per week onze planten. We zijn daarbij afhankelijk van het aanbod van de kwekers. Zodra wij jouw Box kunnen samenstellen gaat je Box met onze vervoerder mee en wordt hij over meestal nog diezelfde dag bezorgd. In het uiterste geval zou jouw Box binnen een week bij jou thuis moeten staan.
Wat zijn jullie pick-up points?
We hebben op dit moment een pick-up points in Naaldwijk, het hart van de bloemen- en plantenhandel. We houden je na je bestelling per mail op de hoogte van het exacte adres van de pick-up point en de datum en het tijdstip waarop je je box kunt afhalen.
Is je vraag nog niet beantwoord? Kijk dan ook eens in onze Algemene Voorwaarden of neem even contact met ons op via info@boxvolbloemen.nl.